Trevligt

I morse vaknade jag av mig själv, vilket var en väldigt tur, för jag hade inte ställt väckarklockan. Det förvånar mig lite att jag vaknade av mig själv kvart i sex, men det är väl bara att tacka och ta emot antar jag. När jag sedan såg mig i spegeln, upptäckte jag att väckarklockan inte var det enda som blev försummat innan jag lade mig. Både linserna och sminket från gårdagen satt kvar. Antar att det är för att jag var helt sjukt trött när jag kom hem från bion igår.

Och apropå bion, så var mamma och jag alltså och såg "Sex and the city", för det blev inte av i fredags. Hade jag inte lovat mamma det hade det blivit grillkväll hos Lissie med en massa najs folk, men nu blev det som det blev, och de fick ha det trevligt utan mig. Dessutom så vill jag ju träffa mams innan hon åker till England och är borta i typ två veckor.

När man ser en film för andra gången så är det lite annorlunda än första gången, och igår var inget undantag. Den här gången fattade jag vad Miranda menade när hon sa "Ja, fast om den andre inte kommer, så är man ratad och står på en bro. Inte lika bra". Dessutom så tänkte jag på att inte nog med att Carrie sover i pärlhalsband - Miranda hade högklackat vid poolen när de var i Mexico. Hm. De är inte särskilt mycket för bekvämlighet de där brudarna. Men desto glamorösare blir det förstås.


Nu: tillbaka till jobbet, och sedan gymmet.

Kommentarer
Postat av: lina

vad menade miranda då förutom det uppenbara? (jag har ju bara sett filmen en gång)

2008-07-04 @ 09:23:57
URL: http://ramlad.blogspot.com
Postat av: AnnG

Lina: Det uppenbara? :) Menar du det där om att det inte var så smart för då är det lätt att ta livet av sig själv? För i så fall var det det jag fattade andra gången jag såg filmen ;P

2008-07-04 @ 17:17:16
URL: http://kastasand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


>br/>
RSS 2.0