En dag med muuther

Nu vet inte jag om jag kommer blogga mer idag, för jag ska till mamma, och hon bor där det är dålig internetuppkoppling och dålig mottagning på mobilen, om man säger så. Det är najs att vara där, för det är jättefint verkligen, men någon kontakt med civilisationen kan man väl inte säga att man har när man är där. Och om ni vill veta hur det ser ut är det bara kolla på bilden här nedanför.

Om allt blir som vi tänkt ska vi i alla fall ut och övningsköra lite, för att sedan rida och sedan avsluta med ett biobesök. Vilken film vi ska se? Jo, "Sex and the city". När jag berättade för henne hur bra den var och att hon skulle gilla den, erbjöd jag mig gladeligen att gå med om hon ville se den. "SATC" två gånger på en vecka låter inte fy skam om jag får säga min mening. Så det blir nog en bra dag det här.

Men vi höres väl! Hej på er!


Kommentarer
Postat av: Sandy

BB, jag kollade på SATC på måndagen med er babes och sen på onsdagen med Barri, och den var minst lika rolig andra gången... xD

2008-06-29 @ 13:14:30
Postat av: AnnG

Sandy: Haha Fajn vad najs, BB! Jag och mamma åkte aldrig till bion, vi ska gå på onsdag istället :) Men skönt, var lite orolig för att det inte skulle vara lika bra när jag visste hur det skulle sluta ;P

2008-06-29 @ 14:02:36
URL: http://kastasand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


>br/>
RSS 2.0