Sex and the city - the movie

För inte så många minuter sedan kom jag hem efter att ha varit på bio och sett "Sex and the city", eller som andra bloggare kallar den - "SATC". Hur som helst var det med tjejsen (dvs. Cammie, Joe, Jay, Soffi, Lini, Sandy, Sandra, Lissie och Märdie) samt Ams. Visst, alla tjejsen var inte med, men det gör inget, för det var så kul att så pass många kunde vara med, för det är inte så ofta. Bra initiativ av Sandy och Jay att ordna denna biokväll.

I alla fulla fall, vi åt på en asiatisk resturang innan vi gick och såg filmen. Och oj vilken film. Jag tycker väldigt mycket om serien, och hade därför väldigt höga förväntningar. Jag ska säga att jag blev inte besviken. När den var slut hade jag både tårar i ögonen och pirr i magen. Vilket var skönt, för den där känslan som är det motsatta till pirret i magen fanns det ganska mycket av även det, och då tårar i ögonen av helt andra orsaker. Och åh vad jag älskar Carrie, Charlotte, Samantha och Miranda! Underbara allihopa, på olika vis.

Så om ni undrar vad jag tycker, så har jag bara en sak att säga; Se denna film! 
 

PS: Lägg märke till taglinen "Get Carried Away". Underbart. DS.

Kommentarer
Postat av: Sofia

jag tror jag måste se den igen.. :P

2008-06-25 @ 00:36:50
Postat av: AnnG

jag tror att jag känner samma sak :P

2008-06-25 @ 00:57:55
URL: http://kastasand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


>br/>
RSS 2.0