För er som missade Idol igår!



Johan Palm har av någon konstig anledning fans som hyperventilerar och skriker om han tittar på dem, och deras kompisar som gör vad de kan för att få sin vän att sluta göra sig icke besvär. När det här skrikande fanet sedan får komma upp på scenen blir det ännu värre. Roligast tyckte jag att det var att tjejen satt och hyperventilerade efter att hon fått komma upp på scenen, under tiden som juryn sade sitt utlåtande, men det finns tydligen inte med i klippet. Men just då, pumpade hela hon som om hon var ett hjärta, ett hjärta som gör allt det kan för att maratonlöparen det tillhör ska orka springa vidare. Hon kunde helt enkelt inte andas.

Det som är jobbigast med det här tycker jag är att man inte vet om man ska skratta, gråta eller gömma huvudet i kudden. Jag gjorde det senare alternativet.
Och jag kan lova er, att hon någon gång i framtiden kommer göra samma sak när hon ser det här.

Kommentarer
Postat av: Carro

Men gud. Det där såg inte jag, när hon fick komma upp. Vad patetiskt :)

2008-11-29 @ 20:12:48
URL: http://marycaroline.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jag säger detsamma! Herregud.. jag missade igår men nu fick jag se :S

2008-11-29 @ 22:32:06
Postat av: Emilia

My God, det där är ju inte friskt beteende :S

2008-11-30 @ 01:54:38
Postat av: lina

skämmes tamejfan!

2008-11-30 @ 16:19:47
URL: http://ramlad.blogspot.com
Postat av: Anna

Angie, du grät! haha:P

2008-11-30 @ 18:14:00
URL: http://annaaskri.blogg.se/
Postat av: AnnG

Carro: Du lyckades pricka in just det ord som beskriver henne bäst



Sofia: Haha Frågan är om du bör vara glad över att du fått se det eller inte :P



Emilia: Haha Nej, jag tror att det där är något helt annat än just friskt beteende!



lina: undrar hur lång tid det kommer ta innan hon kommer vilja gå under jorden?



Anna: Nej, det kliade lite i ögat bara!

2008-11-30 @ 22:17:41
URL: http://kastasand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


>br/>
RSS 2.0