Hakuna matata - inga bekymmer!


Kunde inte låta bli att flina lite när jag gjort det här testet på Facebook, som heter "Which Disney song describes your life right now?". För ni som känner mig vet ju precis vilka två ord (eller fyra, om jag drar hela tjottaballongen, som i rubriken) jag så gärna använder om ni känner er oroliga eller nere. Precis! Hihi. Hö. Lite fnissig blev jag allt. "Hakuna matata", liksom! Haha, tänk.




-"What's a motto?"
-"Nothin', what's the motto with you?!"


PS. Jag vet. Nu får jag fanimej släppa det. Så nu gör jag det. Jag släpper och släpper. Jag översläpper, som Rose i Titanic, när hon sliter Jacks händer ur sina. Så, nu sjunker det till botten! DS.

Kommentarer
Postat av: lina

never let go of hakuna matata,



never let go..

2008-11-19 @ 17:05:31
URL: http://ramlad.blogspot.com
Postat av: Parisa

Disneyklassiker är jävligt underskattare. Fuck Casablanca och allt det där.



Och att allt sker av en anledning, det är ju lite som med horoskop, man sätter själv in det i ett sammanhang. Så det blir aldrig fel.

2008-11-20 @ 00:57:20
URL: http://1000apor.se/blogs/parisa
Postat av: AnnG

lina: I will never let go, Lini.



I'll never let go..



Parisa: Visst är de? Men om vi sköter oss rätt kommer vi se till att Disneyklassikerna blir de riktiga klassikerna, istället för Casablanca och de där. För the Casablanca-lovers håller ju på att dö ut, och då är det vi som tar över!



Jo, det har du rätt i. Att vinkla sitt liv så att det passar en själv är ju inte så svårt.

2008-11-20 @ 16:04:03
URL: http://kastasand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


>br/>
RSS 2.0