Att känna sig lurad

Det är första april idag. Det är säkert många som känner sig lurade, eftersom det ju är dagen D vad gäller hittepå. Själv har jag inte blivit lurad, och det beror inte på att jag är så smart att ingen kan lura mig. Nej, det har helt enkelt inte varit någon som försökt. Men ändå känner jag mig lurad.

Kolla på den här bordsskivan, det är så här våra skrivbord på kontoret ser ut.

Så ser jag något som ser ut som en spricka i sidan. Det visar sig vara en hel jävla bit av bordet, som håller på att lossna. En bit jag inte visste fanns, för jag trodde ju verkligen inte att det var något falskt vi hade att göra med här. 



Jag gillar det inte. Jag känner mig lurad. Inte "april, april, din dumma sill, jag kan lura dig vart jag vill"-lurad, utan mer "era satans falska kräk, ni har lurat mig hela tiden"-lurad.

Hade jag varit Alex Schulman hade jag här uttryckt en vrede som var tio gånger så stor som den egentligen är. Jag hade skanderat: DÖD ÅT BORDTILLVERKAREN! SÅ FORT JAG FÅR REDA PÅ VEM SOM KOMMIT PÅ DENNA IDIOTI, SKA JAG DRA DIG I SMUTSEN DIN SATANS (Han gillar att använda det ordet) INKOMPETENTA JÄVEL. I WILL MAKE YOUR LIFE A LIVING HELL.

Så hade jag sagt. Om jag var Alex Schulman.


Kommentarer
Postat av: Jonas

Jadu dagens ulands problem! ;)

2009-04-03 @ 08:29:55
Postat av: AnnG

Jonas: Haha, uland var det ja! ;D

2009-04-03 @ 15:39:23
URL: http://kastasand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


>br/>
RSS 2.0