Anna Skipper har en försvunnen dotter

Det är underligt. Varje gång jag ser "Du blir vad du äter" och Anna Skipper är med i bild, kommer jag alltid att tänka på Helena i "När karusellerna sover". Jag vet inte om ni minns den, men det är den där julkalendern från 1998, där Jack och Helena springer runt på Liseberg med Claes Malmberg.

Jag tycker att Anna Skipper påminner så himla mycket om den där lilla tjejen. De pratar likadant, beter sig likadant, och är ganska lika också. Därför kunde jag inte låta bli att kolla upp om det möjligtvis kan vara så att den som spelade Helena heter Skipper i efternamn. Dessvärre gjorde hon inte det, hon heter Sedina Cehajic. Inte ens i närheten alltså.

Jag blev uppriktigt förvånad. Den där Sedina skulle ju lugnt kunna vara Anna Skippers försvunna dotter. Ja. Så är det nog. Anna Skipper har en försvunnen dotter (säkert bortadopterad eller så), och den här dottern heter Sedina Cehajic.


Ett klipp ur första avsnittet av "När karusellerna sover". Hon är med på ett hörn redan innan dess, men orkar ni inte se hela kan ni spola fram till 3:40.

Och här har vi alltså Skipper.



Do you see what I mean?


Kommentarer
Postat av: anna

hahahah vad drygt av skipper! :D "jag kan tänka mig att du har sådär lite lätt att gå upp i vikt " hahah

2009-04-18 @ 21:23:07
Postat av: AnnG

anna: haha men ellerhur! ofta man säger så liksom! :D

2009-04-18 @ 22:45:34
URL: http://kastasand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


>br/>
RSS 2.0