Tre män jag vill se på tv igen så snart som möjligt

1. I en Annan Del av Köping-Tobbe. Jag vet inte hur länge till jag kommer klara mig utan den här mannen i tv-rutan. Jag saknar honom så! Jag saknar hans fina sätt att uttrycka sig, hans kärlek till djur och hans sunda inställning till kaffe. What's not to love with this man?

2. Rudolf Andersson. Hans entusiasm, hans humörsvängningar och hans vidskeplighet är bara några av hans många fantastiska egenskaper. Egenskaper som gör denna komplett galna man helt underbar.

3. Kjell-Henry från Vasakronan. "Dra in magen så jag kommer förbi och fram". Igår, när jag hittade klippet på youtube, märkte jag att det var alldeles för länge sedan sist jag hörde det sägas.

Kommentarer
Postat av: Rickard

Rudolf, a true legend! <3

(Herr Haber oxå för den delen, framförallt i Beck / "Tomten är far till alla barnen" då hans korta stubin smäller av)

2009-08-20 @ 22:29:04
Postat av: AnnG

Rickard: Word! :D x 2



;D

2009-09-06 @ 20:06:53
URL: http://kastasand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


>br/>
RSS 2.0