Att äta Polly när man egentligen ska prata i telefon

Jag har just fått en nästan full Pollypåse av Jonas. Han är snäll. Och jag är glad. Det enda man skulle kunna kalla problem är att man behöver prata ganska mycket i det här jobbet, och ni har väl sett reklamen för Polly där en snubbe sitter och snackar skallen ur medpassageraren i ett plan, så bjuder medpassageraren snubben på en Polly, och då blir snubben tyst. Det här ni väl sett?

Då förstår ni nog vad jag menar om jag säger att jag är tyst ganska mycket idag. Jag vet inte vad de andra tycker, men jag tycker att det är värt det. Hihi.



Kommentarer
Postat av: Jonas

haha tänkte inte på att man blir tyst av polly :P

2009-03-03 @ 11:08:05
Postat av: AnnG

Jonas: Haha äsch, det gör väl inget ;P Jag bara tackar och bockar, jag! ;D

2009-03-04 @ 08:25:52
URL: http://kastasand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


>br/>
RSS 2.0