Bevis på att vi kan göra skillnad

Har ni sett förresten? Skogen man kunde rädda bara genom att gå in på en sida och klicka är räddad! Tänk va! Tack vare en massa människor som klickade, engagerade sig och skänkte pengar räddades en hel skog och alla små djur som bor där. Allt tack vare människors engagemang. Det är fint tycker jag, mycket fint. Och när jag nu ser att folk fortfarande skänker pengar till sidan genom att smsa in, trots att det ännu inte finns någon bestämd ny skog, kan jag inte låta bli att bli annat än glad i hjärtat. Som jag alltid blir av handlingar som föds ur ren godhet.


 


Det är så fint det där, med människor som engagerar sig. Kanske var det därför jag älskade Earth Hour som var nu i lördags. Manifestationer, det är fina grejer. Men det bästa med det här med skogen, är att det visar att om vi vill, så kan vi göra skillnad. Och sånt är härligt att veta, tycker i alla fall jag.

Kommentarer
Postat av: lina

förlåt annG! susnet.com/tjanster heter sidan :D

2009-03-31 @ 12:41:23
URL: http://ramlad.blogspot.com
Postat av: AnnG

tack göll-lini! :P <3

2009-03-31 @ 21:29:20
URL: http://kastasand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


>br/>
RSS 2.0