Min startsida

Min startsida där hemma. Den är förjäkla smart måste jag säga. Grundarna till sidan förtjänar all credd, verkligen. Sidan går ut på att man med ett enda klick varje dag kan rädda 2-30 dm² skog per dag, beroende på hur många sponsorer som finns för tillfället. Det här kostar inte en enda krona för dig att göra.










Jag går alltid in på den här sidan både hemmifrån och från jobbet lite snabbt för att donera ett klick. Det går så snabbt, och känns så bra att göra. Forskarna säger ju att man blir lyckligare av att göra goda gärningar och hålla på med välgörenhet, och enligt mig är det här ett perfekt exempel. Det kostar ingenting, går hur snabbt som helst, men ändå gör man en insats. Man kan under en vecka rädda mellan 14 och 210 dm² skog. Hur bra som helst!

Gå in här och rädda lite skog. Om inte varje dag, så skadar det ju inte att göra det i alla fall en gång.

Kommentarer
Postat av: Jonas

Gjorde det där förut typ varje dag! Vet inte varför jag slutade =/

2009-02-17 @ 14:14:06
Postat av: AnnG

Jonas: Det är ju bara att börja igen, Jownas! :D Dessutom är det ju hur bra som helst att du gjort det en massa förut! Om jag var medelålders skulle jag säga att det var "föredömligt"!

2009-02-17 @ 22:33:59
URL: http://kastasand.blogg.se/
Postat av: Jonas

Japp ska göra det :) har klickat idag också!

2009-02-18 @ 11:33:17
Postat av: AnnG

Jonas: Duktig! :)

2009-02-18 @ 20:45:11
URL: http://kastasand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


>br/>
RSS 2.0