Vissa människor har uppenbarligen svårt att skilja på "ditt" och "mitt"


Vet inte vad jag ska säga. Är ganska arg. För igår när jag och pappa kom hem, upptäckte vi att min cykel inte längre stod där den skulle (läs: på vår tomt). Det resulterade i att vi åkte runt i hela Flen i hopp om att hitta den. Det gjorde vi inte. Och det gör mig ledsen. Min cykel ser precis ut som den på bilden, och var så bra så bra. Eller, den är. Den är fortfarande bra. Men när jag hade den hos mig kändes den bättre. Allt kändes bättre.

Det bästa vore om den som stal den ställde tillbaka den där den ska vara. Så att jag inte börjar tvivla på människorasen ännu mer än jag redan gör. Iallafall, om ni ser en cykel som ser ut som den på bilden, skulle jag vara jätteglad om ni delade med er av det ni vet. För den cykeln betyder mycket för mig. Något vissa uppenbarligen inte verkar förstå. Och nu får ni ursäkta, men jag måste avreagera mig. 

Vilka satans jävla idioter! Fy fan säger jag bara. Fy fan. Jag vill slå på någon, så arg är jag. Jag känner mig som Carrie i "Sex and the city- the movie" när hon slår på Mr Big med sin bröllopsbukett. Jag vill också slå på någon med en bukett. Eller med någonting hårdare, det funkar det med.

Kommentarer
Postat av: Märdie

Det ger så jävligt mycket mer impact om du slår med nåt hårt, I tell ya! FYFAN VAD MÄNNISKOR ÄR IDIOTEEEEEEEER!

2009-05-09 @ 17:01:47
URL: http://maddyyyy.blogg.se/
Postat av: anna

jag ska spana efter den, den måste ju vara i flen nånstans!!

2009-05-10 @ 19:21:56
Postat av: AnnG

Märdie: Pöss! <333 (och WORD!)



anna: tack dear! <3

2009-05-10 @ 22:06:31
URL: http://kastasand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


>br/>
RSS 2.0