Dagens upptäckt:

Såg klart på "The quick and the dead" för en liten stund sedan, med Leonardo Dicaprio (som btw var hur soet som helst! Synd att han dog!), Russel Crowe, Sharon Stone och han som spelar gudfadern, vad han nu heter. Men, så skymtar en annan person, som man inte kan tro ska vara med i en westernfilm från mitten av 90-talet, förbi. Jag var tvungen att spola tillbaka för att kolla igen. Och visst ser det väl ut som honom. Se här:




Ja, dra mig baklänges och kalla mig Gunnar! Jag satt och förväntade mig att mannen där i mustasch skulle berätta om någon jordbävning som ägt rum eller ett mord som skett. Men men, det kan ju vara skönt för Bengt Magnusson att göra annat än att sitta och berätta tråkiga saker för en kamera! Tänk va, att han spelat i samma film som Russel Crowe och Leo! Ja, nu unnar vi honom det tycker jag! Herregud, sluta reta honom för att hans kläder är lite dammiga, sluta opp, hör ni det? Sluta opp med de där fasonerna!

Så. Och så säger vi förlåt till Bengan! Bra. Och så kramas n.. ne.. nähe nej, ja ja, spring iväg du bara, GÖR DET! HAN VILLE ÄNDÅ INTE HA NÅN KRAM FRÅN DIG! DU..! Äsch! Hehe, förlåt Bengt, hehe, hon menade inget illa förstår du, hehe, höhö, eh. Hrm.. och.. bilen går bra?


Kommentarer
Postat av: M

HAHA jag älskar't och jag älskar DIG <3

2010-07-18 @ 22:17:39
URL: http://maddyyyy.blogg.se/
Postat av: AnnG

M: Hihi, och jag älskar DIG! :D <3

2010-07-18 @ 22:36:49
URL: http://kastasand.blogg.se/
Postat av: sara

heejsan förlåt att ja stör men ja ville bara tipsa om mitt senaste inlägg om handlar om att man kan tjäna pengar på att skriva om en vara läs mer här: http://taboute.blogg.se/2010/july/tjana-extra-nu.html



riktigt bra jag lovar det funkar. btw: förlåt igen för störningen !

2010-07-19 @ 14:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


>br/>
RSS 2.0