Lite tankar såhär på kvällskvisten

Alltid när jag går runt och gör saker nynnar jag. Tror jag har fått det från farmor, för varken mamma eller pappa gör det. Hon nynnar alltid på USA:s nationalsång, men det tror jag inte hon märker, för när jag nynnar med i den så tittar hon på mig som om hon undrar vad i all världen det ska bli av en sån som mig. Häromdagen när jag var i affären med pappa var det en vers ur Oskar Linnros "Din mamma" jag nynnade om och om igen. Paps verkade föga imponerad. Jag började nästan undra om han trodde att det var honom jag kallade tönt hela tiden, det verkade nästan lite så på honom. "För din maamma, borde lärt dig lite graanna, tönt!" sjöng jag, om och om igen. Bara för att jag lyssnade sönder låten innan vi åkte. Inte för att jag tycker någon är en tönt. Jag gillar inte ens det ordet. Bara när Linnros sjunger det. Jag undrar om det är för att jag tycker att han har så himla snygg näsa.

Just idag går jag runt och sjunger rappen i favvis-Justin Biebers "Baby" om och om igen, som jag lärde mig en dag när jag hade tråkigt. Och fnittrar, något jag finner lite underligt, särskilt eftersom jag städar. Inte är man väl en vettig människa om man fnittrar när man städar? Men det gör jag ofta just då, vet inte om det kanske beror på att jag ända sedan jag var liten har sjungit "Helan går" när jag drar runt med skurmoppen. Det blir liksom lite roligare då. Men nu är det roligare att rappa. Och just den här rappen har jag sjungit för alla som velat höra och några fler. Bara för att jag tycker det är så kul. De flesta har varit söta och låtsats vara imponerade. Det är jag mycket tacksam för ska ni veta. Ni är söta.


2:12 kommer det. "LUDA!"


Snubblade över en grupp på Facebook som jag tyckte var fin.



Jaja. Detta om detta.


Kommentarer
Postat av: josephine

Du är så söt baby! kan se framför mig hur du nynnar på Baby när du städar ;) <3

2010-06-20 @ 21:57:59
URL: http://idungatan.blogg.se/
Postat av: AnnG

Haha! Aw, DU är söt baby! Tack för idag darling! <3

2010-06-22 @ 00:49:01
URL: http://kastasand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


>br/>
RSS 2.0