Varning för interna referenser!

Jag har en vän som är sådär väldigt viktig för mig. Eller flera är det väl. Men det är en som jag delar så väldigt mycket med, mer än med någon annan. Åsikter, smak, ett tidsslag, födelsedagsvecka, betydelsefulla telefonsamtal. Det förstår vi ju alla, att en sån vän önskar man allt gott. Man vill att den vännen alltid ska vara glad. Och egentligen finns det ju ganska mycket att vara glad över.

Hör bara, min vän! 

  • I förrgår var det exakt två år sedan "Dancing in the moonlight" publicerades i bloggen, och sedan dess har den (i och med personen den påminner om) alltid gjort mig så glad. Värt att fira tycker jag!
  • Bland de allra nyaste skivorna på Spotify är en av dem en samlingsskiva med de bästa Håkish-låtarna som du tycker så mycket om. DET betyder tur, jag bara vet det.
  • Jag har fått ett nytt batteri till min säkerhetsdosa till mitt internetbank! Och jag slapp någon som bad mig ringa Poolia!
  • Vi är 21 år nu. Och i och med det vet jag att vi kommer ha ett superbra år! Bevis: När Kate Winslet var 21 år spelade hon in fina Titanic med världens finaste Leonardo DiCaprio. När Björn Gustafsson var 21 år fick han sin första kyss och flickvän. När Anders Svensson var 21 år lyckades han och resten av Elfsborg göra comeback i allsvenskan. Vilket ju borde varit kul för honom, visst? När Kim Källström var 21 år gjorde han sitt första landslagsmål. När Djurgårdens IF var 21 år (alltså 1912) fick de sitt allra första SM-guld! När Håkan Hellström var 21 hoppade han av som trummis i Broder Daniel, och hade han inte gjort det hade han ju aldrig blivit allas vår Håkish! Och när Kihlen och Danne var 21 år kom de ut med sitt första Snook-album. Ja, du hör ju! Du hör ju vilket bra år vi har framför oss!
  • OCH! När det året har gått, kan vi ställa oss bredvid varandra, och säga 22:22! För det är ju vad vi är!! Hur ofta vi vill! Hur jävla ägigt är inte det?!


Skitbra, eller hur?! Visst? Tänker påårej! För allt är bra, det är liksom vad allt pekar på ju! Aja, pöss babe!


Kommentarer
Postat av: hon som tar åt sig

åh jag dör. jag älskar dig annG. smsar dig nu!

2010-06-24 @ 14:12:23
URL: http://ramlad.blogspot.com
Postat av: AnnG

hon som tar åt sig: jag älskar dig med, lini. det är så bra att allt är bra.

2010-06-24 @ 14:36:37
URL: http://kastasand.blogg.se/
Postat av: jbieber

gillar du justin bieber?

Då ska du kolla in våran blogg.



Glöm inte att följa oss via bloglovin också.

kram

2010-06-26 @ 19:42:06
URL: http://jbieber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


>br/>
RSS 2.0