Svart, vitt och Sveriges Radio

För precis en vecka sedan fick jag ett mejl som gjorde mig så väldigt glad. Det var från P3 Live Session, och de sa att jag vunnit biljetter till en kompis och mig för att se Daniel Adams-Rays P3 Live-spelning i radiohuset, och att jag eventuellt kommer få ställa min fråga till honom. Jag som aldrig brukar vinna saker satt bara och glodde på mejlet i säkert en halvtimme innan jag fattade. Och så ringde jag Lini och berättade och bjöd med. Hennes boyish tyckte att vi var som två småflickor, så vi var nog ganska glada båda två! Haha. Jag tyckte att det var det enda rätta för hon har alltid älskat Danne så mycket! Och trots att jag älskar honom jag med, så var det faktiskt med henne i åtanke som jag skickade in bidraget.

 

Och nu har dagen kommit, nu ska vi till Sveriges Radio, och se den sjukt talangfulla Big Danne, som han kallades back in the days (Snook ftw). Och jag tänker att det bästa vore om han var lika ägig och charmig som när han var med i The Voice och deras instrument bestod av klackskor, handklapp, en tamburin, en insamlingsbössa och en gitarr. Titta bara hur han lyser;




När jag ser det här förstår jag var Lina came from. Visst är Kihlen otroligt duktig och har en jäkligt snygg näsa (den snyggaste faktiskt), men herregud vilken kille det här här. Jag smälter!

Risken finns att jag aldrig kommer ur Radiohuset ikväll. Jag kanske har smält till en pöl när showen är slut. Vi får se!

Men ett tips iallafall: Om ni vill höra vad vi ser, lyssna på P3 Live Session ikväll, 20.30-22.00!


Kanske hörs vi då! Puss

Kommentarer
Postat av: Sev

haha nä inte jag heller fan!

men den bilden blev iaf liite bra :D

2010-11-18 @ 07:16:49
URL: http://sevils.blogg.se/
Postat av: PAUSE

haha :D pöl

2010-11-18 @ 08:20:52
URL: http://www.finest.se/pause
Postat av: lina

åh. åh. åh. världens finaste.



känner mig som sjutton år igen!

2010-11-18 @ 19:07:36
URL: http://ramlad.blogspot.com
Postat av: AnnG

Sev: Mer än lite bra tycker jag!



PAUSE: Haha :D



lina: bäst! vilken tur vi hade ändå! :D

2010-11-19 @ 02:49:05
URL: http://kastasand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


>br/>
RSS 2.0