Läget just nu

Borstade just tänderna med pappas tandkräm och det underligaste hände. Precis som man ser i filmer, en person går på stan och chillar, oftast nydumpad, och helt plötsligt ser han något som både han och vi känner igen eftersom det visats i något (oftast romantiskt) sammanhang tidigare i filmen. Då, plötsligt, liksom SLUNGAS ett minne emot honom, och där står han som ett rådjur i bilstrålkastarljus och fattar inte vad som hände. Så bryter han ihop, för han vill ju bara bli ÄLSKAD FÖRIHELVETE.

Just det hände just mig! Eller inte den där dö-delen. Slungande delen! På något vis slungades jag tillbaka till Darling Harbour i Sydney, det är kväll och i vattnet som skvalpar i brisen ser man alla ljus från nattklubbarna som ligger runt hela hamnen och allt är bara så fint, men luktar lite udda kan man inte komma ifrån att det gör.

Och jag inser att pappas tandkräm luktar Australiensk hamn. Samt smakar som australienskt vatten.

Det upptäckte jag just. Och jag såg nästan precis ut som Jack Sparrow här in the process.



PS. På lördag har jag arbetsintervju i Norge. Om jag är nervös?

Heheee, nejrå inte alls!

PS2. Det där sista var ljug.

Kommentarer
Postat av: Märd

Haha men alltså, enligt bilden såg det inte så trevligt ut men jag antar att det var ett fint minne? :) Och du, det kommer gå finfint på intervjun! Ska Josse med eller är det bara du?

2011-04-07 @ 13:00:34
Postat av: AnnG

Märd: Haha alltså det smakade och luktade inte så gott, så jag såg ut så! Men sen log jag när jag fick mindes Aussiie :] Håller med om att det låter lite schizo dock, haha! Tack vad du är söt :) Hon hänger nog med vad jag förstått, hon ska inte på intervju dock, så vi får se! Tack för stödet fining! <3

2011-04-07 @ 14:31:51
URL: http://kastasand.blogg.se/
Postat av: jennie

Ååh, jag kommer ihåg att du berättade om din farfar! Måste varit en upplevelse att jobba på cirkus ju. :)

Ja, jag tror Pattinsons insats i filmen kommer vara kanon! Han är grym annars ju.



Lycka till i Norge! Det kommer gå bra ska du se. :)

Kram

2011-04-07 @ 16:09:22
URL: http://eightfebruary.blogg.se/
Postat av: Sofie

Härlig bild på Jack Sparrow ^^



Lycka till på jobbintervjun i Norge! :)

2011-04-07 @ 16:11:53
URL: http://mytwilight.bloggagratis.se/
Postat av: M I K A E L A

sv: grafisk design hade jag tänkt plugga :)

2011-04-07 @ 23:00:06
URL: http://mikaelabjarve.blogg.se/
Postat av: SelenaGomezSwe

HEJSAN



Gillar du Selena Gomez? Om du gör det så är min blogg rätt för dig ;)

2011-04-09 @ 13:59:24
URL: http://selenagomezsswe.blogg.se/
Postat av: AnnG

jennie: jaa, jag önskar han pratade lite mer om det, men han är inte riktigt en man av stora ord :P Tack så jättemycket söta du! Kram!



Sofie: Åh, tack, vad gullig du är! Det var säkert ditt lycka till som gjorde att det kändes bra! :)



Mikaela: Coooolt :]



SelenaGomezSwe: Jag tycker ingenting om henne, haha :)

2011-04-15 @ 03:55:05
URL: http://kastasand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


>br/>
RSS 2.0