En som syns men inte hörs

Jag har, utan resultat, försökt hitta ett klipp innehållandes Kristian Luuk och Christer Björkman. Har några gånger sett en liten snutt på svt, där Kristian och Christer står i duschen, och tipsar om att man nu kan börja skicka in bidrag till Melodifestivalen. De står där, ihopträngda i en liten dusch, och mitt i alltihop säger Christer "Tusan också, nu tappade jag tvålen!", varpå Luuk blixtsnabbt reagerar, och till ljudet av sitt eget "Jag tar upp den", sakta med säkert böjer sig ned (ja, så trångt är det i duschen) för att plocka upp tvålen. Dessa två har i detta klipp pratat lika mycket.

Under hela detta klippet står det ytterligare en människa, misstänkt likt en kvinna, i duschen, som aldrig ger ifrån sig ett knyst. Som bara står där. Hela klippet väntade jag på att personen skulle kika upp och säga något hon med, men det hände aldrig. Så varför stod hon där? Jag fattar inte. Och vem är det? Är det Nour från förra året som står och gömmer sig?


PS. Även om jag inte hittade det klippet jag letade efter kan jag ju inte snylta er på en duschvideo. Så vafan, jag lägger in en med Björn Gustafsson. Då väger det nog upp!


Kommentarer
Postat av: sofia svarar

haha jaa jag har haft det toppen jag !:D

2008-08-13 @ 18:50:26
URL: http://lillfjun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


>br/>
RSS 2.0