Välkommen till min nya blogg!

Då var det äntligen dags att ta upp bloggandet igen då! Det har kliat i fingrarna ända sedan i julas kan jag tala om. Men är det mycket annat roligt som måste prioriteras (för vi alla vet ju att plugg är otroligt roligt), så får bloggande och sådant vänta. I den här bloggen kommer jag att skriva allt jag kommer att tänka på, men något jag vet att jag ska ha ganska ofta är ett slags personporträtt av en person jag mött på i mitt liv, eftersom alla människor man träffar gör en till den man blir, så att säga. Jag tänkte börja med min underbara (föredetta) klass, som jag för två veckor sedan tog studenten med.

Hoppas ni gillar't!

Kommentarer
Postat av: lina

kom igen nu annG!

2008-06-04 @ 15:01:55
URL: http://ramlad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


>br/>
RSS 2.0