Jag är kär

Idag blev jag kär. Har varit med Annski sen igår, och idag kollade vi på "Alvin och gänget". Väldigt bra film! Humor som passade både små och stora, liksom. Diggade med ganska mycket också om man säger så, kolla till slutet av klippet så förstår ni vad jag menar. Fett najs ju!



Jag blev kär i Theodore, vars röst görs av "Beautiful soul"-Jesse. Jesse McCartney ni vet? Vilken otroligt charmig varelse. Jag dog, allvarligt talat. Flera gånger. Särskilt när han fått mardrömmar. Men framförallt när han säger "This is the greatest day of my life" när han hittar frukostflingor. Pöss på'n.


Kommentarer
Postat av: Madde

ÅH KÄRLEK! Fy fasen vad söta, särskilt Theodore. :D

2008-08-19 @ 14:10:00
URL: http://maddyyyy.blogg.se/
Postat av: AnnG

Madde: Jaa, åh vad jag älskar dem! Och Theodore är ju det sötaste jag sett! <3

2008-08-19 @ 14:50:15
URL: http://kastasand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


>br/>
RSS 2.0