Så är läget

En update bara:

Idag (onsdag): Vingåkers factory outlet

Imorgon (torsdag): IKEA vid kungens kurva

Fredag: Annski 19 år


Känslor: För 5 timmar sedan kände jag mig lite ambivalent, för 2 timmar sedan kände jag mig väldigt glad och uppåt (och kanske lite chockad), och för en halvtimme sedan började jag känna mig olustig.

Fast den sista känslan har inte alls med de andra två att göra. Jag vill inte ha den hos mig. Jag undrar bara en sak; "Why? Why now?"

PS. Blev kär idag. I ett par skor. Kanske visar er snyggingarna senare. DS.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Oj, oj, du måste visa skorna! Något som frambringar sådana känslor måste bara visas upp för omvärlden ;)

2008-08-07 @ 23:48:32
Postat av: AnnG

Emilia: Hihi, söt du är Emilia! Det ska nog gå att ordna :D

2008-08-08 @ 00:17:08
URL: http://kastasand.blogg.se/
Postat av: Anna

"Why now" - what? :S

2008-08-08 @ 11:29:11
Postat av: AnnG

Anna: Äsch, ingenting ^^

2008-08-08 @ 12:03:05
URL: http://kastasand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


>br/>
RSS 2.0