LYCKA!

Jag är så glad, lycklig och tacksam just nu!


PAPPA HAR HITTAT MIN MOBIL! JAG HAR DEN NU I MIN ÄGO IGEN! SKULLE VILJA SKRIVA I VERSALER HELA BLOGGINLÄGGET FÖR ATT UTTRYCKA MIN GLÄDJE!

Men det blir nog tröttsamt, så jag fortsätter såhär. Älskade mobilen är alltså tillbaka, vilket innebär att nyårsbilderna och allt det fortfarande finns bevarat! Min alltid så snälla pappa har dock redan köpt en ny mobil till mig (En Nokia N95, vilket innebär att jag kommer kunna ta ännu bättre bilder, då kameran nu är på 5 megapixlar istället för 3,2, och det gillar vi ju?), för han var säker på att den inte skulle komma tillbaka, och dessutom hann han spärra SIM-kortet ifall mobilen hade blivit snodd. Så nu återstår bara att vi får hem det nya SIM-kortet (med samma mobilnummer som förut ska tilläggas!) och att den nya mobilen blir upplåst från den tidigare operatören, sen är vi back in business med kommunikationen!

Är det inte underbart så säg?


 

Bilden ovan: Nokia N73. Så här ser den återfunna mobilen ut! Åh!

Bilden nedan: Nokia N95. Så här ser den nyinköpta mobilen ut! Fin va?!

 


Kommentarer
Postat av: Frida

Åh, vad snygg den var! Vilken snäll pappa du har! :)

2009-01-15 @ 10:04:10
URL: http://fledenvik.blogg.se/
Postat av: Josephine

Riktigt snygg babe! "Folket" i mitt senaste inlägg var min mamma, var rätt arg på henne just då. Ingen större fara :)

2009-01-15 @ 17:06:03
URL: http://idungatan.blogg.se/
Postat av: Elin

Vad bra! :D

2009-01-16 @ 16:41:53
Postat av: AnnG

Frida: Ja, han är världens snällaste tror jag :) Och tack, jag älskar den! <3



Josephine: Hihi, tack eller vad man säger :]Misstänkte att det var något sånt, babe, men bra att det verkar ha löst sig! :)



Elin: Ja, du kan ju räkna med att se er fotosession inom en snar framtid! ;D <3

2009-01-17 @ 00:19:20
URL: http://kastasand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


>br/>
RSS 2.0