"Did you just say you came from a town called Ass?"

Jag åkte mellan Katrineholm och Eskilstuna idag, för att kunna inhandla ryggsäck och vaccin till Australien bland annat.

Det finns ganska roliga ortsnamn på den vägen. Min favorit blev Äs. För tänk er att man behöver förklara varifrån man kommer för någon som bara förstår engelska. Det skulle kunna se ut såhär:

"So where did you grow up?"
"In a town called Äs."


Det skulle nog en engelsktalande person gilla. Det tänkte jag ganska mycket på där vi åkte. Jag hade ganska kul åt det. Det hade inte pappa.


Kommentarer
Postat av: Cammie

Haha söta AnnG! :) Jag har kul åt det!

2009-09-29 @ 15:37:35
Postat av: AnnG

Cammie: Åh, Cammie, dig kan man då alltid lita på! :D Du fattas här uppe förresten! Jag tycker att du kan ta och komma hem snart! :)

2009-09-30 @ 13:19:45
URL: http://kastasand.blogg.se/
Postat av: Cammie

Jag kommer hem 24 oktober. Är du kvar i Sverige då eller? :) Igår hade jag fyratimmars tenta! Fett jobbigt!

2009-10-01 @ 17:46:12
Postat av: AnnG

Cammie: Woho! Oh yes, det är jag! :D Då kan ju vi ses ju! :D Är det på fredagen eller lördagen du kommer hem? :) Haha det är synd om dig Milli! Jag är glad att jag slipper skavsår mellan pekfingret och tummen än på ett tag! hihi

2009-10-04 @ 20:13:35
URL: http://kastasand.blogg.se/
Postat av: Nilli

Nu har Warner Music varit så vänliga och samarbetat med oss om att lotta ut 10 stycken New Moon Soundtrack till er trogna besökare!



Tävlingen avslutas den 14 oktober(idag)



För att delta måste du svara på en fråga och för förtur så kan du skriva om vår tävling på din blogg/sida och länka det med ditt svar på frågan till [email protected]



Frågan:

Vad skulle twilight boken egentligen heta?



1: New Moon

2: Forks

3: Vampire



Mejla ditt svar,namn och din hemadress till [email protected]

2009-10-14 @ 17:56:53
URL: http://thetwilightworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


>br/>
RSS 2.0