Angående Skarsgård

Nuförtiden, när jag har tråkigt, går jag gärna in på youtube och söker på "Alexander Skarsgård". Av någon anledning finner jag det riktigt kul med alla amerikanska tjejer som har fått en crush på honom, för de är så.. hur ska jag säga.. pilska. Där har vi det. Pilska är vad de är. Han har ju liksom slagit igenom en del där borta nu, med "Generation kill" och "True blood" och det där. Det är till och med så att han har fått en egen kategori hos Perez Hilton, stackarn.

Jag kan ta ett exempel här under. Här har vi ett av de klipp med Alexander som har i särklass mest visningar, och några exempel av hur de flesta kommentarerna ser ut.

 




Och så fortsätter det. Jag älskar hur de typ vill starta krig med de stackars undertexterna och handduken. De är så tydliga med vad de vill och ibland så är de riktigt roliga i sin hysteri. Andra får till det när de kommenterar. Min favorit är "I think Carlsberg have been making men!" (refererar till reklamen ni vet, "Carlsberg don't do flat mates. But if we did, it would probably be the best flat mates in the world" och liknande). Den är ju bara underbar.

Så nu vet ni vad jag gör vad jag har tråkigt. Jag går in på youtube, inte för att kolla på klipp, utan för att läsa kommentarerna till klippen. Efter ett tag tänker jag mig hur det vore om Paulina träffade någon av de här människorna, och de fick reda på att hon faktiskt är släkt med honom.

Det skulle nog bli rätt roligt. Eller inte. Tänk, de kanske skulle överfalla henne eller något! Kom ihåg det, Lini, du får vara försiktig med vilka du berättar om din stamtavla för! De här verkar liksom inte riktigt ha några spärrar när det gäller honom. För visst nämnde de ordet "rape"?

Bra att de förlåter Sverige för IKEA tack vare honom iallafall! Ikea som är så dåligt liksom.

Kommentarer
Postat av: paulina

hahaha annG du är så himla go! jag är typ så lite släkt med honom att det vore heeelt lagligt att gifta sig med honom ;)

2009-09-20 @ 08:33:50
URL: http://ramlad.blogspot.com
Postat av: Madde

hahaha vilka crazy och horny människor! :D tur att vi är lite mer sansade här borta :P

2009-09-20 @ 11:31:48
URL: http://maddyyyy.blogg.se/
Postat av: Petra

Läste precis på HollywoodNytt att de vann en Emmy!



http://hollywoodnytt.com/kandisar/vinnare-av-emmy-2009-true-blood-tog-hem-ett-pris/

2009-09-21 @ 08:19:13
Postat av: Amanda

svar: hihi, jag håller med dig ganska mycket där! well, det finns en massa olika inriktningar, så det beror lite på vad man väljer. man kan läsa etnologi, socialantropologi, musikvetenskap, konstvetenskap, litteratur, kultur och idéhistoria osv. jag kommer att rikta in mig på litteratur, så då kan man bli litteraturkritiker, förläggare eller något annat skoj. :D programmet avslutas med 2,5 månaders praktik, så det är jättemånga som får jobb efter det. :)

2009-09-21 @ 16:44:10
URL: http://charlice.webblogg.se/
Postat av: amandaco

Ja, typ! Och alla andra i publiken också! Galet. Men skönt att det är acceptabelt att visa det till skillnad från de "stackars" killarna som måste dölja.

2009-09-22 @ 16:31:05
URL: http://amandaco.devote.se
Postat av: AnnG

paulina: haha, det finns ingen gräns på orättvisorna med andra ord? ;D



Madde: haha där satte du huvudet på spiken! :P



Petra: Härligt, vad kul att det går bra för'n! :D



Amanda: Åhh, det låter ju riktigt kul ju, som att det passar dig liksom :)



amandaco: Ja, det tycker jag med, det är ju verkligen skillnad, som du skrev! Om killarna var så skulle de ju typ ses som mansgrisar, men för tjejer verkar det vara helt okej!

2009-09-22 @ 18:25:33
URL: http://kastasand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


>br/>
RSS 2.0