Förlåt, men jag bara måste!

Var vaken till halv sju imorse, och i slutet av galan var jag och Josefine lite döda kan jag meddela! Men jag gillade showen! Några av "The Hangover"-killarna sjöng tigersången, Tom Cruise dansade med J-Lo, Justin Bieber sprängdes, Russel Brand hånglade upp Jonah Hill och lilla Jaden Smith bröt armen på Tompan.


Men mest skrattade när vi såg det här, 1:18-1:47!

Watch the 2010 MTV Movie Awards at MTV.com!

Att se Robert Pattinson i en ful mustasch var roligare än man kan tro! Ha!


Och så tackade Twilight-casten Justin Bieber när de vann för bästa film. Det var ju lite random. Något annat som är random är att jag apropå det säger att Tom Cruise popularitet med all säkerhet har höjts som sjutton efter den där galan. För det hade ju inte med saken att göra. Men att det är så är jag övertygad om. Och Katie Holmes såg så stolt och lycklig ut varje gång han stod på scenen att jag inte kunde bli annat än varm i hjärtat. Så fint ändå, med ren och skär kärlek.


Kommentarer
Postat av: Josefine

Haha, det är så himla kul när Robert och Taylor är bad ass cops!! :D

2010-06-08 @ 13:09:48
Postat av: Sofia

Det enda jag kan säga är; hahaha! :D

2010-06-08 @ 13:18:26
URL: http://[email protected]
Postat av: Victoria

2010-06-08 @ 13:41:07
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/
Postat av: Sofia

måste tillägga.; kollar på hela mtv-m.a. och det är helt awsome!

2010-06-08 @ 22:35:41
Postat av: AnnG

Josefine: Haha Jaa, det är lika kul varje gång :D



Sofia: :D! Ja, ellerhur babe, visst var det urbra? :D



Victoria: . på dig med! :)

2010-06-09 @ 16:04:39
URL: http://kastasand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


>br/>
RSS 2.0